Czy marki luksusowe mogą istnieć w mediach społecznościowych?

Media społecznościowe stały się jednym z najważniejszych źródeł informacji. Aż 75% zamożnych internautów korzysta z social mediów, oczywistym jest więc, że powinny znaleźć się tam również profile marek luksusowych. Więcej o tym pisze autorka tego artykułu: http://www.phama.co/markaluksusowawsm/.

Jak marki luksusowe mogą komunikować się w social mediach

Najlepiej poprzez opowiadanie historii (tzw. storytelling: http://www.phama.co/storytellingmodaczymetoda/). Za dobry przykład może posłużyć marka Coco Chanel, która w 2013 ruszyła z serią Inside Chanel, przedstawiającą rozdział po rozdziale całą historię brandu i niesamowitą sylwetkę słynnej Gabrielle. Projekt był małym dziełem sztuki, na który marki komercyjne czy niszowe nie zawsze mogą sobie pozwolić. Ilustracje do filmów wykonał Lorenzo Petrantoni, artysta włoskiego pochodzenia. Do pokazanie tego wszystkie służą marce luksusowej właśnie media społecznościowe. Facebook i Instagram czekają na tak dużych klientów, a miłośnicy marek luksusowych czekają na możliwość poznania ludzkiego oblicza swoich ulubionych brandów. Tego oblicza, które łatwo dostrzec przeglądając posty w social mediach.